2017. május 3., szerda

újfent párna...

Az úgy kezdődött, hogy az étkezőszékhez kerestem ülőpárnát és ugyan úgy ahogy szoktam szétnéztem a neten. Először a hazai piacon aztán a külföldin. Erről már írtam egy bejegyzést ITT de csak a külföldin találtam és a szállítás több mint maga az árú ezért úgy gondoltam, hogy inkább anyagot nézek és varrok magamnak. Sajnos pufisra nem tudom megcsinálni de szivacsosat sem szerettem volna így kerestem olyan lehetőséget, hogy veszek egy pufis sima ülőpárnát és varok rá huzatot.
Nézegettem is itt ott és találtam a mömaxban és el is mentem érte. A gondom csak annyi volt, hogy a rátett anyagot, hogy fogom pufisra varázsolni mert ha átvarrom nem tudom majd lehúzni róla és kimosni ezért úgy döntöttem nem varrom át hanem csak simán ráhúzom a párnára. Az anyag már meg volt és a párna is már csak varrni kéne.
Ugyan az nap kaptam hírlevelet a Vivrétől amiben szintén ülőpárnák voltak és itt jön a mondanivalóm lényege, hogy nem mindegy hol vásárolunk.
2 alappárna amiből azt csinálunk amit akarunk...

 a Vivre 37x37cm  5672ft volt de leírta 2720ft ra + szállítás kötős...



a Mömax párna 40x40cm több színben 899ft kötős...



hát nem mindegy... pláne, hogy 4db kellett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése