2017. május 9., kedd

ASUS X556UQ-DM590T

2014. májusában írtam arról, hogy ideje lépést tartani a világgal... ITT olvashatjátok
Azóta eltelt majd 3 év és újfent lépni kellett mert  2020ban a Microsoft leveszi a kezét a Win7ről és nem lesz támogatás és egy idő után már frissítés sem lesz. ( lásd a XP)
Mivel szarakodik a gépem és a Microsoft kezdi kiszűrni az illegális felhasználókat mindenféle trükköt kitalál, hogy ne lehessen használni a szoftvert...
Azt pontosan nem tudom mi történt a gépemmel de azt tudom, hogy nem volt tartalékom ha esetleg elvinné a szerelőm aki nem fővárosi így 1 hétig gép nélkül maradhattam volna...ha nincs internet azért a gépen tudok szerkeszteni és játszani de, hogy egyáltalán nem lett volna semmi az azért elég frusztráló lenne...
Így utánanéztem, hogy mit is akarok venni és ha már veszek akkor  win10 legyen rajta amit igazán nem csipek de meg kell tanulni mert egész másként nézni mint az XP vagy a Win7.
És ezt találtam




a Win7 3dik generációs gép a mostani 7dik generációs...
Még át kell formálni a saját ízlésemre bár felpakoltam mindent ami kell rá de kéne egy emberke aki nagyon ért hozzá és segítene a startot átrendezni olyanra amilyenre én szeretném. Sajnos itt nem úgy működik amit én elszeretnék elérni és nincs szükségem sok mindenre. Nem találok dolgokat amik a másik gépen rutinszerű.
Mivel tartaléknak vettem és nem vagyok rászorulva, hogy használjam de ha a gépemmel amit most használok történik valami akkor a másikat kénytelen vagyok megtanulni.
Minden ugyan úgy működik csak mikor valamit keresni kell nem ott van ahol szokott lenni.
Annak már utána néztem, hogy hogy lehet átformálni a startmenüt és olvastam is róla de megmondom őszintén nem merem megcsinálni. Hát erre kell egy emberke aki segít.
A gép maga csodaszép és nagyon gyors


3 megjegyzés: