2011. november 6., vasárnap

teleltetés...

Ma megcsináltam a négy kisebbik hortenziát is őket már le is fedtem előtte adtam vizet nekik,ilyenkor reggel lehet csak este nem mert esetleg megfagyhat,a négy nagyot még nem fettembe de körbetekertem és kibéleltem még a múlthéten,a levendulát mivel dézsába van betekertem sok sok újságpapírral és átkötöttem majd belehúztam egy fóliába hogy ne ázzon el a papir és jól megtömködtem fa levéllel a széleit közepeit így szépen áttelel. Ha ezek kilennének ültetve akkor csak fedni kéne mindegyiket.





4 megjegyzés:

  1. Jó kis munka.. majd jövőre meghálálják a gondoskodást...

    VálaszTörlés
  2. annyira profi vagy, nagyon tetszik:)
    van levendulám is, arról is érdeklődnék:)))
    ki van ültetve a kertbe, akkor jól gondolom, hogy csak a tövét kell falevéllel körberakni?

    ma megcsináltam a hortenziámat, dézsa, falevél körbe és a tövéhez is, szigetelés, de nem locsoltam meg előtte! holnap dél felé, ha meleg lesz, adjak neki egy kis vizet?
    köszi a sok-sok tanácsot:)

    VálaszTörlés
  3. Lillácska! mivel ilyen melegvan nem ártana egykis viz de csak ovatossan:) a levendulát sok falevéllel takardle illetve a földjét kell jól betakarni. Én adtam egykis vizet neki mert régvolt eső ártani nemfog:)

    VálaszTörlés
  4. rendben:)
    tényleg nagyon régen esett, ilyen őszre talán nem is emlékszem... de nagyon szeretem:)

    VálaszTörlés